Beelden zeggen vaak meer dan woorden en daarom zijn documentaires en reportages belangrijke instrumenten om problematiek onder de aandacht te brengen. House of Animals heeft een lange traditie in het maken van documentaires over dieren. Oprichter Karen Soeters was in 2007 projectleider van de spraakmakende internationale klimaatfilm ‘Meat the Truth’. Naar aanleiding van deze film besloten duizenden mensen vegetariër te worden.
Bij House of Animals maken we documentaires en reportages omdat wij daar veel mensen mee kunnen bereiken en vaak ingewikkelde problematiek toegankelijk kunnen maken voor een groot publiek.
Door het sponsoren van een documentaire gemaakt door House of Animals bouw je aan een dierzame reputatie voor je merk en bereik je een groep zelfbewuste mensen, die kritisch in de maatschappij staan, online sterk aanwezig zijn en een groot hart voor dieren hebben.
Dankzij jarenlange ervaring, inhoudelijke kennis, een bijzonder sterk netwerk en een efficiënt productieteam kan House of Animals al met een bescheiden budget mooie documentaires maken. Door ons netwerk zijn we ook in staat om onze documentaires aan een groot en breed publiek te tonen en te zorgen voor aandacht in de landelijke media.
WAAROM EEN DOCUMENTAIRE SPONSOREN?
HOEVEEL KOST HET OM EEN DOCUMENTAIRE TE SPONSOREN?
Je kunt als bedrijf een documentaire in z’n geheel of gedeeltelijk sponsoren. Een deel van de documentaire sponsoren is mogelijk vanaf 5.000 euro. Het volledig sponsoren van een documentaire kan vanaf 20.000 euro. Voor 2021 staan er twee documentaires op het programma waarvoor sponsoring mogelijk is:
1. Een documentaire over het varken (alleen nog gedeeltelijke sponsoring mogelijk)
2. Een documentaire over de wolf in Nederland (zowel gedeeltelijke als volledige sponsoring mogelijk)
Voor meer informatie over sponsormogelijkheden, neem contact op met Helma van de Vondvoort via h.vandevondevoort@houseofanimals.nl.